|
Dobrý deò, ste neprihlásený, prihláste sa | ![]() |
alebo zaregistrujte sa ako firma , obèan |
Reklamaèný poriadok
Spôsob reklamácie:
Tovar možno reklamova v prípade, že ste obdržali: poškodený tovar, iný tovar ako ste si objednali, nekompletný tovar, pri zistení iných skutoèností, ktoré by boli v rozpore s Vašou objednávkou. O reklamácii nás prosím najskôr informujte telefonicky, alebo prostredníctvom našej e-mailovej adresy a až následne zašlite predmetnú zásielku spä, spolu s kópiou faktúry o tovare. Po obdržaní tovaru preskúmame a posúdime oprávnenos Vašej reklamácie a zašleme Vám vyjadrenie. Ak bude Vaša reklamácia oprávnená, pošleme Vám po spoloènom dohovore nový tovar, alebo Vám vrátime Vaše peniaze. Dopravu reklamovaného tovaru hradí zákazník, v prípade uznania oprávnenosti reklamácie môže zákazník požiada o úhradu nákladov vzniknutých dopravou reklamovaného tovaru. Reklamovaný opravený alebo vymenený tovar Vám zašleme spä na naše náklady.
Potravinársky tovar si musí zachova svoju kvalitu a zdravotnú nezávadnos do dátumu spotreby alebo dátumu minimálnej trvanlivosti vyznaèeného na obale.
V prípade vecí, ktoré sa rýchlo kazia (potraviny, zmesi urèené na okamžitú spotrebu, krmivá…), sa reklamácia musí uplatni najneskôr v deò nasledujúci po kúpe, inak právo spotrebite¾a zaniká.
Reklamaèný postup:
Po obdržaní vyššie uvedených náležitostí, predávajúci zaène reklamaèné konanie. Predávajúci prípadnú reklamáciu vybavuje v súlade s právnymi platnými predpismi, ktoré o tejto problematike pojednávajú. Predávajúci priebežne kontaktuje spotrebite¾a a informuje ho o postupe v danej veci. Predávajúci nepreberá zodpovednos za škody vyplývajúce z neodbornej prevádzky produktov, funkèných vlastností poškodených na základe neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosami..
Na všetky ponúkané výrobky nepotravinárskeho charakteru sa vzahuje záruèná doba v trvaní 2 roky. V prípade nesplnenia zmluvných podmienok dodania prevádzkovate¾om, v súlade so obchodným zákonom máte možnos, ak kupujete tovar ako súkromná osoba, odstúpi od predmetnej zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru. V prípade takéhoto rozhodnutia, tovar, ktorý ste prevzali zašlite spä na našu adresu. Tovar musí by kompletný, musí by vrátený v pôvodnom obale a bez známok použitia. Prevádzkovate¾ internetového obchodu neruèí za prípadné poškodenie pri doprave pred prijatím tovaru. V prípade odstúpenia zákazníkom - musí zákazník oznámi prevádzkovate¾ovi túto skutoènos, a to elektronicky na kontaktnú emailovú adresu. Pri odstúpení od zmluvy je nutné uvies èíslo objednávky, dátum nákupu a predloži originál dokladu o kúpe tovaru. V prípade, že zákazník už tovar obdržal a prevzal, zašle tovar spä do prevádzky dodávate¾a, kde prevádzkovate¾ bez zbytoèných odkladov posúdi stav vráteného tovaru. V prípade, že je tovar vrátený prevádzkovate¾ovi v inom ako neporušenom stave, je zákazník povinný nahradi predovšetkým náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, poškodený obal, opotrebenie tovaru a pod). Prevádzkovate¾ je v prípade odstúpenia povinný zákazníkovi vráti už zaplatenú kúpnu cenu zníženú o náklady na dopravu alebo jej èas. Kúpna cena alebo jej èas bude zákazníkovi vyplatená v najkratšom možnom termíne, najneskôr však do 14 dní po vrátení tovaru. V prípade vzniku akýchko¾vek okolností, ktoré by menili dohodu o kúpe tovaru, alebo Vašich otázok k postupu v danej veci, nás prosím kontaktujte. Pomoc, poskytnutie informácií a spokojnos zákazníka s vybraným a dodaným tovarom je našou prioritou a obchodným cie¾om. Všetky ïalšie vzahy pojednávajúce o zákonitostiach predaja tovaru a netvoria už súèas s už použitými ustanoveniami týmito obchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. Spokojnos zákazníka, poskytovanie potrebných a cenných informácií a v neposlednom rade nezištná pomoc s riešením širokej technickej a inej problematiky detektorov a ich použite¾nosti a vo¾by, je našou prioritou. Obojstranná dôvera a èestnos na obidvoch stranách nám všetkým prinesú, len pozitívne skúsenosti a ¾ahšie spoloèné zvládnutie prípadných nepredvídate¾ných komplikácii.
Tešíme sa na Vašu spokojnos a spoloènú spoluprácu.